انتشارات راه یار ناشر آثار دفتر مطالعات
جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
rss

یک سبد کتاب خوشمزه برای قهرمانان کوچک ایران

(1) رای، میانگین: 5
قیمت
395000 تومان
336000 تومان

اخبار

خلاصه کتاب

(1) رای، میانگین: 5

یک سبد کتاب خوشمزه، برای قهرمانان کوچک ایران

معرفی بسته یک سبد کتاب خوشمزه برای قهرمانان کوچک ایران

بسته 8 گانه کتاب‌های پرفروش کودک انتشارات راه یار را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان دریافت کنید.

 

آبگینه به مهمانی میرود: 

آبگینه به مهمانی می‌ رود، کتاب اول از مجموعه «آزاده در سرزمین رویان» است.

این مجموعه با هدف معرفی دستاورد های علمی پژوهشگاه رویان اصفهان و برگرفته از مصاحبه‌ های تاریخ شفاهی دکتر محمدحسین نصر، پدر علم شبیه‌سازی در ایران است و به همت واحد تاریخ شفاهی حسینیه هنر اصفهان تهیه شده است.

برای تصاویر این کتاب، از طراحی کاراکتر (شخصیت) بهره گرفته شده و استفاده از موقعیت برای نمایش تصویری، وجه بصری کتاب را تصویرگری زینب ربانی خواه متمایز کرده است.
کتاب آبگینه به مهمانی می‌رود به قلم هاجر صفائیه است و مخصوص رده سنی 9 تا 12 سال نوشته شده است. این کتاب در انتشارات راه یار منتشر شده است.

 

آزاده کارآگاه می‌شود:

آزاده کارآگاه می‌شود، کتاب دوم از مجموعه آزاده در سرزمین رویان است. این مجموعه با هدف معرفی دستاوردهای علمی پژوهشگاه رویان اصفهان و برگرفته از مصاحبه‌های تاریخ شفاهی دکتر محمدحسین نصر، پدر علم شبیه‌سازی در ایران است و به همت واحد تاریخ شفاهی حسینیه هنر اصفهان تهیه شده است.

 

سیب آخر: 

کتاب «سیب آخر» دربارۀ سیل خوزستان است که در سال 1398 در این استاد به راه افتاد و خسارات زیادی را به راهسازی و دسترسی‌های عمومی وارد کرد؛ اما سردار سلیمانی با حضور موثر خود و بهره‌گیری از راهبردهای نظامی، به سرعت دست‌به‌کار شدند و به کمک مردم آمدند.

«محمد خسروی راد» این داستان را با محوریت دختربچه‌ای به نام حنا نوشته که به همراه پدر و دوستانش، از نزدیک شاهد مهربانی‌های حاج قاسم سلیمانی است. این کتاب بخشی از «مجموعه داستان قهرمان» است که به ارتباط این قهرمان ملّی با کودکان کشورش می‌پردازد.

 

قهرمان به شکل خودم:

خانم «کلر ژوبرت»، نویسندۀ مسلمان فرانسوی، در جدیدترین اثر خود قرار است بچه‌ها را با راز و رمز قهرمان شدن آشنا کند؛ همان راز و رمزی که شهید قاسم سلیمانی را از دل یکی از کوچک‌ترین روستاهای کرمان به یکی از کامل‌ترین سرداران جهان اسلام تبدیل کرد.

کتاب حاضر که بخشی از «مجموعۀ سه جلدی کودک و حاج قاسم» است، قهرمان شدن را با محوریت زندگی سردار سلیمانی به کودکان یاد می‌دهد. برای معرفی بهتر کتاب، توضیحات آن را از زبان نویسنده‌اش می‌خوانیم. این کتاب به همت خانه هم‌بازی تولید شده و توسط انتشارات راه‌یار به چاپ رسیده است.

 

مردی که زبان کبوترها را می‌دانست:

کتاب «مردی که زبان کبوترها را می‌دانست» اثری‌ست داستانی در ژانر کودک که روایت‌گر ایثار و شجاعت یک قهرمان است؛ قهرمانی که تا پیش از سال‌های پایانی عمر و شهادت غرورآفرینش، برای خیلی‌ها هنوز ناشناس بود.

این داستان مصوّر دربارۀ دختربچۀ دل‌پاک و خو‌ش‌قلبی‌ست به نام زینب.

او یکی از بیست هزار نفر مرد و زن و کودک بی‌گناهی‌ست که در حملۀ جنایت‌کاران داعشی به عراق، در شهر آمرلی و در حومۀ جنوبی استان کرکوک این کشور، تحت محاصرۀ کامل تروریست‌ها قرار داشت.

«نازنین صابری بهداد» به کمک تصویرگری‌ های زیبای «لیلا حیدری» داستان شکست این محاصرۀ سه ماهه را به دست قهرمان ایرانی، شهید حاج قاسم سلیمانی را روایت می‌کند که با مبارزۀ شبانه‌ روزی و فداکاری‌ های مردان دلیر سپاه اسلام، موفق به نجات زینب و مردم شهرش از دست نیروهای داعشی شدند. این کتاب جزو «مجموعۀ سه‌ جلدی کودک و حاج قاسم» است که داستان‌ هایی با محوریت ایثار های این شهید اسلام، برای کودکان روایت می‌کند.

 

بابای موشک‌ها:

کتاب “بابای موشک ها” به قلم فائضه غفارحدادی از سری کتاب های یک قدم من یک قدم تو انتشارات راه یار می باشد.

این کتاب با تصویرگری جذاب محدثه عالیشاه مناسب کودکان و نوجوانان و آشنایی آن ها با صنعت موشکی و شهدای موشکی ایران از جمله شهید حسن تهرانی مقدم می باشد.

 

وقتی که معلم شدم:

کتاب وقتی که معلم شدم، نوشته نازنین صابری بهداد است و با تصویرگری مرضیه صادقی همزمان با روز معلم توسط انتشارات راه یار به چاپ رسیده است. مجید پسربچه‌ی باهوشی است که دوست دارد معلم شود. این آرزو او را به دانشمند و استادی بزرگ در آینده تبدیل می‌کند.

 

کاش مورچه بودم: 

زیرِ گنبد کبود، لیلایی بود که می‌گفت: “کاش مورچه بودم!” قصۀ لیلا، سعی دارد کودک را به فهم جدیدی از لذت کار کردن و ارزشمندی مسئولیت پذیرفتن برساند. کتابی کودکانه به قلم خانم حمیده حسینا و تصویرگری خانم منصوره محمدی.

 

جهت خرید بسته یک سبد کتاب خوشمزه، مخصوص قهرمانان کوچک ایران همین الان اقدام کنید.

کتاب های مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

  • روح الله رضوانی

    سلام و خداقوت این مدل دسته بندی و معرفی کتاب های موضوعی خیلی خوب هستش. لطفا برای سایر کتاب هاتون هم این کار رو انجما بدین. مخصوصا با تخفیف بیشتر و ارسال رایگان

  • rahyarAdmin

    علیک سلام. ممنون از نظرات شما حتما این مورد در دستور کار قرار دارد و به زودی سایر بسته های انتشارات عرضه خواهد شد

Document